mandag 1. desember 2008

Advent

Tenk at vi allerede er inne i adventstiden. Kan nesten ikke skjønne at vi er kommet så langt, men jeg er klar.
Det har vært veldig lange og travle dager lenge nå, og tiden strekker ikke til. Det er på tide å trappe ned nå, og få med seg den fine tiden fremover. Faktisk syntes jeg at både jeg og rørepinnen jeg bruker til maling fortjener dette....rørepinnen har lagt på seg veldig før jul, men for oss andre blir det vel i jula.

Litt småpynting har jeg startet med. Kom over noen glass for noen år siden som jeg liker å sette frem i jula. De passer nok best i fargen til det.


Tenk så heldig at det kom litt snø også. Det blir så lyst og fint, og rett før solnedgang på søndag, så tittet solen frem.

1 kommentar:

  1. Koselig blogg med julestemning, hit kommer jeg tilbake.
    Du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett