onsdag 25. januar 2012

Lekent gjesterom...

Som alltid er det alt for lenge siden sist. Mine dager er konsentrert mye om varekjøp til butikken om dagen. Vi har vært på messe i Stockholm og sett mye fint. Snart er det messe på Lillestrøm, så jeg får ta en runde der også.
Så var det gjesterommet. Dette er det ene av de to som ligger ved siden av hverandre i 2.etg. På sengen har jeg to deilige lappetepper som min søster har syd for meg for mange år siden.

Og ikke bare sengeteppe har min søster laget, men også dette nydelige paret her. Jeg klarer ikke å pakke bort disse skattene, slik at de får sitte her og våke over de om bruker rommet. De gleder seg nok nå, for snart kommer det 3 små jenter som skal sove over, og kanskje de da får være med å leke litt også....
I hjørnet står denne nette og fine Emmastolen. Dette tenkte jeg ikke over før jeg begynte å skrive, men det er faktisk min søster som også har sydd trekket. Selv er jeg ikke sydyktig, så slike jobber må jeg sette bort.
Flere leker står inne på dette rommet. En gammel lekehest i tre får dekorer her. Liker disse gamle trehestene, og har en på det andre gjesterommet også. Så litt leken er jeg kanskje...

Ønsker alle en fortsatt fin uke, så kanskje vi sees om ikke så lenge....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar