torsdag 31. mars 2011

Sommerpåfyll

Nå som jeg nesten hadde begynt å tro på våren, så bøtter det ned med snø igjen. Jeg ville gjerne det skulle være nok nå, men vi får bare vente....
I ventetiden kan vi jo gjøre noe hyggelig, og sørge for litt sommerpåfyll. Om ikke lenge drar jeg til Lillestrøm på boklansering av "Sanselig Sommer", som jeg har vært så heldig å få delta i. Jeg gleder meg til å treffe Franciska igjen, og mange andre bloggere og bidragsytere. Dette blir spennende!
Har vist noen detaljbilder fra spisestuen i dag. En bomullskvist i et fat....og en olivenkrans på en stake.

Jeg passer på å ønske en god helg til de som er innom.

11 kommentarer:

  1. Så lekkert!!!
    Ha det riktig kos i kveld.
    Skulle ønske jeg kunne vært der og truffet mine kjære bloggere.
    Klem

    SvarSlett
  2. ...så nydelig...og riktig god helg til deg også!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott - skjønne bilder!!

    Ønsker deg en finfin kveld, og en herlig kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Så fine bilder :o)
    Tenker det blir kjekt på boklanseringen....og jeg gleder meg også til denne boken kommer!

    ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. ..såå koselig å møte deg Eva!! Klem

    SvarSlett
  6. Oi, er du også med i boken! :) Så heldig du er som fikk være med på lanseringen, ble litt langt for meg å reise nedover. Nå venter jeg i spenning på at den skal komme i posten, gleder meg veldig!

    Så fine bilder du viser i fra spisestuen!

    Ønsker deg ei riktig god helg! :)

    SvarSlett
  7. Hei Eva og takk for sist!!
    Det var så koselig å treffe deg!! ;)
    For en flott lanseringsfest det var!! Boken er jo bare såå skjønn!! Som jeg gleder meg ,))
    Gøy å se & snakke med mange av bloggerene også!
    For noen skjønne bilder du byr på her, mmm sommeren er på vei... snart ,))
    Ha en fantastisk flott helg ;))
    Takk nok en gang for den fine hyllen ,) Helskjønn!!
    Titter snart innom igjen!
    Vårklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  8. Vilka Underbara LJUSA bilder :)


    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    FORTSÄTTER......REDAN 75 FINA BLOGGAR....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  9. ja, hvor er den våren du....men begynner hjelpe nå, bortsett fra en halv meter snø nede i hagen da.

    nydelige bilder som altid, og du så vakker den bomullskvisten var da du ;)

    nydelig dag til deg ;)

    SvarSlett
  10. Takk skal du ha for oppløftende ord ,)) Varmer stort!!
    Nyt dagen og ha en fantastisk skjønn ny uke!!
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  11. Turen hjem gikk kjempe fint.Ble mindre og mindre snø når jeg nærmet meg Ramstad.
    Håper dere kom dere igjennom fredagens gjøremål.Tenkte på dere.
    Klemz

    SvarSlett