torsdag 18. juni 2009

God sommer!

Her er jeg altså igjen, og det er lenge siden sist. Har ikke vært inne og sett på noe siste tiden, og føler meg helt ute av dette, men jeg har ikke tenkt å forsvinne. Får komme sterkere igjen til høsten.
Kameraet mitt gikk føyken, og må leveres til reparasjon i 3 uker. Også nå som det er så mye fint å fotografere... så nå viser jeg bla. litt bilder fra i fjor sommer.
Denne fine steinsamlingen min som blir bare større og større. Mange av disse er funnet i singel som vi har på gårdstunet. Får nesten ikke hentet avisen om morgenen, for jeg går og kikker etter fine steiner....Er de ikke vakre? Ikke to like - med stiper på kryss og tvers - fine farger - ja, litt av noen kunstverk.
Jeg blir nok ikke så aktiv på bloggen utover, hvis sommeren viser seg fra sin beste side. Da skal jeg sørge for å være mye ute på terassen og nyte de lyse dagene. Skal skru ned tempoet nå snart, slik at jeg kan ense sommeren og dens herligheter.
Et lite glimt fra plantebordet. En gammel fiskekasse med markjordbær, er et deilig innslag.

Og litt zink og rust i skjønn forening .....

Vi har nå lagt ut en ny varekategori i nettbutikken. Her finnes endel ting som er i en litt annen stil...som denne rørstolen som har fått en ny drakt. Fint for oss steingale denne her...mer spennende kommer etterhvert.
Så ønsker jeg dere alle en riktig god sommer. Ber om at dere må kose dere alle sammen, og sette av flest mulig dager til livsnytelse!

16 kommentarer:

  1. God sommer til deg også.Regner med at jeg snart tar bloggferie også,men vi kommer sterk tilbake til høsten.

    SvarSlett
  2. Ønsker deg også en fin sommer, nyt de og kos deg masse...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Flotte sommerbilder du viser!!
    God sommer til deg også. Vi er snart avgårde på ferie jippi.

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlige bilder,
    gjør ingenting om de er fra ifjor!

    God sommer til deg også :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  5. Ett så vackert sommarinlägg från dig, härliga bilder att njuta utav, just nu har vi underbart väder i den delen av S. jag bor i...sol och värme och lata dagar, tar dagen bara som den kommer, underbart, kramen

    SvarSlett
  6. Hei og takk for sist ja.Hyggelig at du likte kaken....kaken ble faktisk spist opp samme dagen.Resten av familien kastet seg over den.Må nok lage den flere ganger.Lykke til med din i morgen.
    Du så kul den stolen ble,skjønner at du er glad i steiner.
    Er nok mange bloggere som tar seg en liten sommer ferie,har også tenkt på det samme.Vi snakkes etter ferien,god sommer til deg og dine.klem

    SvarSlett
  7. Så fine kanner du har.
    Er bare innom for å ønske deg en deilig sommer
    :)

    SvarSlett
  8. Hei!!
    Tror nok at det avtar litt med bloggingen her også om været blir fint!! Sommeren må jo nytes!!
    Så koselige bilder hos deg.....og steingal er jeg også!!
    Men klarte å begrense meg nå da vi var i Tyrkia! hadde bare en liten pose med:o)
    Ønsker deg en fin julimåned og kos deg masse!!!

    SvarSlett
  9. God sommer tilbake, ønsker deg masse sol og late dager : )

    SvarSlett
  10. Hei du Landcharm.
    Hageslangen er fra Bauhaus. Den er mer fin enn praktisk. Den er litt stiv i plasten...Jeg bruker den grønne og orange hageslangene når jeg skal "jobbe" effektivt, hvis du skjønner?....Den hvite gjør seg best på veggen (jeg tror dere bloggjenter skjønner at en orange slange ikke kan henge på veggen). Du har så mange fine bilder på bloggen din som alltid og lekkre steiner.
    Fortsatt fin kveld...Klem H

    SvarSlett
  11. Hei du! Desverre jeg har ingen gamle skoleplakater til salgs nå. Jeg leste i en blogg om noen som hadde vært i en butikk i Sverigen som hadde mange.... Skal kikke litt og se om jeg finner innlegget igjen....

    SvarSlett
  12. ønsker deg en god sommer , mens eg er inne og nyter bildene dine...
    fiskekassen var helt råååå!!
    klem i sommeren''''

    SvarSlett
  13. Nyyydelige bilder og håper virkelig du tok med deg de steinene hjem!!!

    Kos deg i sommer nå da, nyt livet og kom sterkere tilbake til høsten. Kos med besøk fra deg;)

    KLem

    SvarSlett
  14. Så fine bilder du viser.

    God sommer.

    Ingunn :)

    SvarSlett
  15. Nydelig bilde av steinene! Hadde virkelig gjort seg som en stor forstørrelse på lerret på soverommet mitt. Legg ut for salg, og jeg kjøper!!!!

    SvarSlett