lørdag 6. mars 2010

Spiseplass

Jeg får også være med på Nib's utfordring, og vise frem min spiseplass. Her på kjøkkenet tilbringes mange hyggelige stunder og gode måltider. Det er godt lys her på dagtid, og på kvelden tennes massevis av stearinlys og telys.
Den lange krakken trives jeg på, og det er der jeg har fast plass. Her kan jeg dra opp beina, og har rikelig med plass - 3 meter krakk.
I dag er det vakkert vær, og da blir det også vakkert inne. Kan nesten se at plantene trives i sola. Sola varmer godt i ryggen når lunchen skal inntas.
Litt godt med slittasje gjennom årenes løp setter bare et sjarmerende preg på det, og det liker jeg.

33 kommentarer:

  1. En nydelig spiseplass du har her....så lyst som det er da!!
    Skjønne slitne møbler!!

    Ha en fin lørdag :o)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig spiseplass. Så lyst og lekkert. Herlig benk, og ellers fine møbler. Bildene dine er flotte å se på. :)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger!!! :) Og så gammelt og sjarmerende... Utrolig deilig spisekrok :)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig spiseplass du har... nydelig benk...

    ønsker deg en fin lørdag.:Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. For en herlig spiseplass du har :))
    Nydelige møbler..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. kjempe fin spiseplass.. Innbydende!
    God helg til deg :)
    Klem, Solveig

    SvarSlett
  7. ...den fineste spiseplassen jeg har sett!
    Klem og god lørdag.

    SvarSlett
  8. Så lys og koselig spiseplass.
    Kjekt med en benk og sitte på.
    Ha en fin lørdag

    SvarSlett
  9. Dette er en virkelig vakker spise plass.Og her serveres det mye god mat,det kan jeg skrive under på.
    Vi sees på torsdag.

    SvarSlett
  10. Tror jeg har nevnt det før, men hos deg kunne jeg virkelig ha flyttet rett inn! Anbefaler stadig venniner som leter etter en hattehylle eller tallerkenhylle å stikke innom landcharm:-)
    Ha en strålende søndagskveld!
    Klem, Susanne

    SvarSlett
  11. Åh nydelig spisestue - koselig med litt slitte stoler og bord. Virkelig sjel.

    Gratulere med kvinne dagen!
    Klem Sophie Mari

    SvarSlett
  12. Utrolig vakkert og sjarmerende:)
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  13. Herligheten så utrolig lekkert dette var...

    SvarSlett
  14. Hei...så utrolig fin spiseplass du har. Liker så godt de gamle møblene og ikke minst en smart benk;o) Boken fant jeg i en liten interiørbutikk i Frankrike for mange år siden. Veldig kjekk og notere ned div.vinopplevelser og ikke minst historien rundt den;o) Fin uke til deg fra Maliva

    SvarSlett
  15. Tusen takk for koselig kommentar på innlegget mitt om omtrekkingen av spisebordet!

    Nydelig spisested du har :)

    SvarSlett
  16. Hei :) takk for at du besøkte bloggen min. Det var en kjempe fin spiseplass,koselig.
    Ha det fint.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  17. Vedlig koselig hos deg
    . hilsen anita s

    SvarSlett
  18. Takk for hyggelig kommentar:-)..
    og gratulerer med dagen.
    Handlet hos deg for kort tid tilbake, og er storfornøyd! Jeg har veldig lyst på slagbenken, men må besinne meg...
    Har mye annet å bruke penger på for tiden!
    Mette..

    SvarSlett
  19. Helt herlig spiseplasse du har. Lykke til i utfordringen. Den benken assa.....me like:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  20. Så koselig spiseplass, nydelige bilder...
    Tusen takk for koselig hilsen til min 5 års dag!

    SvarSlett
  21. For en KNALLFIN spiseplass. Blir helt misunnelig. Utrolig kult med den flotte krakken og ikke minst stilig lampe. Ellers har du bare en lekker lekker blogg som i dag er blitt innrollet hos meg:) Må få med alt herfra!!!

    SvarSlett
  22. Kjempe-koselig spiesplass!!! Gamle, flotte sjarmerende møbler!

    Ha en stråelnde dag!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  23. Kjempeherlig spiseplass du har! Her kunne jeg ha sittet i time etter time og kosa meg med deilig mat, vin og skravling...

    Jeg har ikke meldt meg på til CC-Vest - faktisk visste jeg ikke om det før helt nylig. Er dessverre opptatt, men dere må kose dere MASSE!!!!

    Ha en flott dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  24. Takk for koselig kommentar hos meg :) For en herlig spiseplass dere har, krakken har en herlig farge!! Sikkert flott å sitte der på skinnet å titte ut vinduet :)
    Forresten; hvis du noen gang skulle gå lei av bordet deres kjøper jeg det gjerne ;O) Er på jakt etter nytt bord og vil ha et gammelt et. Syntes det er fint å blande litt nytt og gammelt.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  25. Fantastisk spiseplass...nydelige møbler:)
    Gamle kopper er og helt fantastiske da, så der er jeg enig med deg:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  26. en virkelig skjønn spiseplass, nydlelge stoler...
    ha en fin dagvidere!

    magny

    SvarSlett
  27. Hei:)

    Ses vi i morgen!! Så morsomt!! :)

    Du har det så fint hjemme hos deg, kjempekoselig spiseplass!!
    Håper jeg rekker å slenge meg med på utfordringen, får se om alt kommer på plass;)

    Ses i morgen:)
    Klem Marte

    SvarSlett
  28. Nydlig spiseplass du har....vakre møbler...jeg jakter på en slik benk...bare litt kortere:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  29. Nydelig, rett og slett aldeles nydelig. heier på deg;)

    Klemz

    SvarSlett
  30. Takk for hyggelig kommentar! Nydelig spiseplass : ) God helg!

    SvarSlett