torsdag 4. desember 2008

Flott dag

Først noen roser til alle som besøker bloggen, og til de som har lagt inn kommentarer osv.
Jeg skulle sikkert svart dere alle, men har foreløbig ikke kommet så langt.
Det er en slik flott dag i dag, og stemingen i huset er varm og lun. Og ute er det jo bare vakkert, og all snøen gir et fint lys både ute og inne. Dette bilde ble tatt til frokost i dag.

Dette bildet ble tatt til lunch. Da hadde jeg vært en tur på butikken . Håper dere kan kjenne den varme følelsen, slik jeg har opplevd inne i dag. Også har jeg hatt tid til å ense den selv også, for det har vært roligere i dag...
I går hadde vi juleverksted her for nieser og nevøer, og små kreative hender var i full sving.
Det ga også en fin julestemning....
Småpyntingen fortsetter....
Dette er fra kjøkkenkroken hvor vi har satt inn en gammel kjøkkenbenk med mye sjel i.
Hyllene er egenprodusert, og kan lages etter mål. Til salgs i nettbutikken.

1 kommentar:

  1. Så flott med de hyllene på kjøkkenet :)
    Fine bilder... Jeg har de samme bokstavene som deg bare i rød!
    Ha en finfin kveld
    *Siv*

    SvarSlett