fredag 22. februar 2013

Vinterferie

Jeg viser spiseplassen min i dag. Tok noen bilder forrige dagen. I det fine vinterværet kommer det inn masse lys. Med fyr på peisen gir det også god varme, og det gjør godt.
 
I dag har vi bevilget oss en vinterferiedag, og bare kost oss. En lang skitur gjorde dagen fin. Ellers fyrer vi i peisen og holder oss inne. Denne søte karen låner vi bare, men han er et veldig hyggelig selskap.
Med denne lynvisitten ønsker jeg en fortsatt god vinterferie og god helg til alle!

9 kommentarer:

  1. Kjenner jeg blir glad av å se bildene dine her. Ei herlig stemning du formidler. Falt for den stolen som står ved enden av bordet. Lekker. Bordet med sine skuffer er også supert. Sola som skinner inn i rommet gir bildene det lille ekstra.

    SvarSlett
  2. Helt HERLIGE bilder:)) Kos deg resten av ferien!!

    Klem, Hanne:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    For en utrolig koselig spiseplass:)
    Nydelige bilder, farger og gamle herlige møbler:)
    Dette likte jeg godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Jeg blir alltid så himla inspirert når jeg kommer inn hit. Nydelige bilder og alltid så fine farger. Du er en inspirator! Ønsker deg en fin flott lørdag og ei fin helg. Klem:)

    SvarSlett
  5. En nydelig spiseplass du har!
    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  6. Jeg virkelig elsker kjøkkenet ditt Eva - såååå flott!! Kjempekoselig med fyr på peisen, interiøret helt etter min smak og så flott med lyset som strømmer inn vinduet...

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. love your kitchen pics!!! angie from germany

    SvarSlett
  8. Nydelig spiseplass og vakre farger!! Herlig å kunne fyre opp i peisen på kjøkkenet!:)
    Ha en riktig god helg!:)

    SvarSlett
  9. Vad kul att hitta hit till en sån fin inspirerande blogg. Tack för titten!

    Helen

    SvarSlett