søndag 11. mars 2012

Litt påske...

Takk for kommentarer på forrige innlegg. Syntes det er veldig hyggelig at noen fortsatt stikker innom meg her.
Driver med et prosjekt om dagen som tar all min tid, så derfor er jeg skjelden å se her inne.
Litt påskepynt kommer inn til butikken om dagen, og syntes disse siste jeg fikk inn var så søte.
Disse herlige påskeeggene er håndlaget og surret i resirkulert papir. Syntes de var så morsomme i både den hvite og den fargerike utgaven.
Påsken nærmer seg, og når det gjelder været så er det jo riktig så vårlig og fint. Disse påskekyllingene i silke er også et koselig innslag, som her hengende i gåsungekvister.
Håper alle får en fin dag, og snart en ny og ubrukt uke.
Kanskje jeg plutserlig kommer innom igjen også...

6 kommentarer:

  1. Er sykmeldt, får inspirasjon, og skal sette meg på hobbyrommet en dag og ordne påskepynten :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilige de eggene, likte både de fargerike og de mer nøytrale. :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    For noen fantastiske påskeegg..kan man kjøpe de hos deg ..hmm..tror jeg må ha noen sånne....klem

    SvarSlett
  4. heia der, ikke så masse aktivitet her inne nei ser jeg..blir mindre og mindre inne hos meg også, tenker på hvordan det blir når vi slutter om vi glemmer hverandre...? hva finner vi på da mon tro...?

    fin ny uke til deg også, klem fra meg ;)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Så fin påskepynt! Likte spesielt godt eggene - har aldri sett make til dem!

    Fortsatt fin kveld til deg ♥

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Så artige disse eggene var da!

    ha en fin dag :)

    SvarSlett