søndag 12. februar 2012

En vakker dag...

Gratulerer med dagen til alle mødre! Håper dagen blir en fin, og at alle får en vakker dag. Her er været så vakkert om dagen, akkurat slik som vinterdager skal være. Selv om det er kaldt på natta, så ser vi likevel at sola har begynt å gjøre jobben sin, og det drypper litt fra taket...
Jeg holder på å få inn varer om dagen, og tar mye bilder.

I går ble alle andre planer satt til side, og en picnic ble prioritert. Deilig å ta med seg lunchen ut i det fri på slike fine dager. Det er for lite snø til å spenne på skiene, men en spasertur med sekk duger det også.

Det er dilig å sitte slik ved bålet, og la tankene fly. Stedet vi satt er fullstendig stille, og det er deilig å bare sitte der...

Litt påske på planene, og den første pynten har kommet i hus. Dette skal ut i butikken etterhvert. Jeg ble ganske facinert av dette bildet, eller av dette påskeegget. Skulle du ha en haug med tid, så kanskje dette kunne være en pussel frem mot påske. Begynner du nå, så kanskje er det klart til påske. For min del tror jeg det er greiest å kjøpe disse ferdige...

Ønsker alle en fin vinterdag, og en hyggelig morsdag.

5 kommentarer:

  1. nydelige vinterbilder!
    Ha en fin morsdag :)

    SvarSlett
  2. gratulerer med dagen til deg også eva!
    så utrolig nydelige bilder -
    og det første av lysestakende: wow! love it!
    moaklem

    SvarSlett
  3. Deilig med bålkos..
    og jeg elsker kjøkkenet ditt ..nydelig!!
    god klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Herlige vinterbilder, og så koselig å nyte tiden ute med bålbrenning og kos!!

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. vakre bilder med mye stemning.. man trenger gjerne ikke labbe langt avgårde for å tenne et lite bål, veldig koselig!
    ha en fin dag, takk for hilsen :))

    SvarSlett