onsdag 15. juni 2011

Prosjekt fullført

Det foregår til enhver tid endel prosjekter her på gården og spesielt på sommeren. Et av de siste vi har jobbet mye med er nytt stabbur. Selv om et slikt bygg ikke er så voldsomt stort, så er det mye jobb både utvendig og innvendig.

Viser en liten smakebit innvendig. Det rustne hestehodet har jeg hatt liggende lenge i påvente av at stabburet skulle stå ferdig. Andre småting er samlet over tid, og har nå fått sin plass. Veggene er behandlet slik at de ser gamle ut.

Vedlegger et bilde av de søte skålene som er kommet inn i butikken. De kommer fra Bloomingville, og kommer i sett med 4 stk. Syntes de er veldig søte, og de finnes i nettbutikken.
Jeg er veldig ujevn med bloggingen, men det kommer av at noe må prioriteres bort for å få dagene til å strekke til. Jeg kommer tilbake....Nyt sommeren så lenge!

9 kommentarer:

  1. Hei Eva !

    Tusen takk for den hyggelige meldingen! Og for at du tar deg tid til å besøke meg også, vi driver jo på med hvert vårt. Håper du har en fin sommer der du bor. Du har det vel både koselig og idyllisk rundt dørene nå :)

    Jeg må si jeg hadde litt andre forestillinger hvordan ett stabbur ser ut innenfor. Jeg sitter jo med tanker fra da jeg var liten. Vi bodde midt i Norge, nær Hemsedal/gol for mange år siden. Der var det veldig mange gårder, tun, stabburer og også sætre. Dette ser jo både utradisjonelt og spennende ut i forhold. Har dere hems også ?? Husker vi sov på en hems og skremte hverandre med spøkelseshistorier :))

    Ha en kjempefin sommer, klem fra meg. Aina

    SvarSlett
  2. Oi, spennende med prosjekter :) Gleder meg til å få se mer fra stabburet!!
    Nydelige skåler også :)
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for gode ord hos meg!
    Så flott det har blitt i stabburet - gleder meg til å få se flere bilder derifra :o)

    Ønsker deg en flott ukeslutt!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. stiiilig hestehode da, er det rustent ja... ser nesten ut som om det er skåret ut av tre! vakkert ;)

    og ja må gi beskjed når det blir tv og magasin!

    klm

    GundaM

    SvarSlett
  5. så spennende! og så stilige vegger! tusen takk for koselig hilsen..
    riktig God Sommer! klem,magny

    SvarSlett
  6. Ser kjempeflott ut....dere er flinke !!

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  7. så fint det var og stilig hestehode!
    en kan ikke få tid til alt så noen ganger må ting prioriteres bort for at andre ting skal bli skapt.
    god helg til deg og dine!
    klem :)

    SvarSlett
  8. Det gjør da ingen ting, kvaliteten fremfor mengden blogginlegg som teller ; )
    Lekker smakebit fra stabburet, gleder meg til å se mer.
    -Ha en fin, fin dag : )
    Klem

    SvarSlett
  9. I Love your Blog!

    Thank you for the amazing photos!

    I am your new follower

    greattings from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    SvarSlett