søndag 31. januar 2010

Morgensol og avkobling....

Nok en dag våknet vi opp til en strålende vinterdag, og dette er vel den mest stabile vinteren jeg kan huske...
De vakre tingene blir bare ennå vakrere i det fine sollyset. Slik som denne lille, søte glassklokken
som påtar seg oppdrag med å ta vare på søte små ting....
Jeg vil takke dere alle som legger igjen hyggelige kommentarer hos meg. Dere er tolmodig og henger med meg, og det setter jeg veldig pris på. Dere gjør det så hyggelig å være her inne.
Nok en travel uke er tilbakelagt; regnskap, innkjøp til butikken, Gave- og intriørmessen på Lillestrøm, Kick-off med Norsk Interiørskole, og dagene raser avgårde.
Men midt oppe i dette fikk vi et hyggelig besøk....
Plutselig stod våre hyggelige naboer på gården, og se hvem de hadde med seg. Da er det ikke spørsmål om man har tid eller ikke, dette tar man bare tid til, og det ga en deilig avkobling.
I denne vakre sleden, godt inntullet i varmt tøy dro vi ut i skogen....
Jeg kunne sittet slik lenge, men denne flotte utsikten, det fine været og den snøkledde skogen...
Dette kaller jeg en god, gammeldags avkobling. Sitte her bak og se på denne sliteren, kjenne den gode lukta, ja, rett og slett bare ha det godt....
Godt skal det nok bli for denne karen og komme hjem og ta av sæletøyet, og rusle fritt omkring igjen.
I dag har vi koblet av med en lang skitur, og det gjør livet godt...
Ønsker alle en fin uke, det er 5'ern som står for tur.

10 kommentarer:

  1. Sledetur er det mest avstressende som finnes! Jeg har planer om en formiddagstur i morgen hvis det ikke er for kaldt.

    SvarSlett
  2. Åhh så utrolig koselig det så ut :))
    Er jo nesten som i eventyrene !!
    Nydelige bilder...

    Ha en fin dag videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Åh, den sleden var nydelig! Så utrolig artig og fint det må ha vært å kjøre i en slik en. Flott!

    SvarSlett
  4. For ein utruleg flott blogg du har! Bare å kikke på den gjore meg glad :-)

    Ha ein fin søndagskveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Ja jeg hadde nok kastet at jeg holdt på med hvis det kom et slikt besøk... så hyggelig med slede tur...


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder du viser! Deilig når solen viser seg igjen, og ja, tingene får mer liv i seg når solen lyser de opp!! :)

    For en nydelig hest og slede!

    Ha en fin ukestart!
    Klem Solveig!

    SvarSlett
  7. Så herlig med sledetur i den vakre vinteren!!
    Nydelige bilder også.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Dette var en fin blogg med masse fine bilder!
    En koselig nettbutikk var her også.
    Kommer nok innom igjen!
    Ha en super dag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Så koselig med sledetur da!! Nydelige bilder :o)

    Håper du har hatt en flott uke så langt! Jeg har vært til Holmsbu på seminar de siste to dagene, og derfor vært litt fraværende. Har hatt det kjempefint!

    Ha en fin kveld videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Å, det så helt utrolig herlig ut! Det sier man ikke nei takk til, nei.
    Nydelige bilder du viser :)

    SvarSlett