onsdag 1. april 2009

Endelig da...

Det har blitt vist fram mange loppefunn på blogger i det siste, og jeg har ikke vært på loppis, men viser alikevel frem noe av ukens funn. Det legges ut i butikken etterhvert.
Så endelig da...kom disse søte, forfrosne, ekstra nydelige forde de er de første. Jeg syntes riktig synd på de da jeg fant de i veikanten i morges. Det har vært kaldt i natt, og de var helt stive i stilken da jeg tok de inn.
Nå skal de få kose seg i sola i litt lunkent vann....så kan de stå her å nyte den fine dagen slik jeg skal gjøre. Det er masse å gjøre i dag også, men jeg skal unne meg en god lunch i sola i dag med en varm sjokolade. I dag går nok gradestokken over 10!!
Legger ved bilder av påskeeggene mine. Jeg har kjøpt inn endel til, men vi får se hva vi rekker å få ferdig etterhvert. "Til helga kanskje...".
Nyt dagen!

14 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har,med mycke inspiration.
    ha det så gott
    ninni

    SvarSlett
  2. Nydelig stemning og deilige bilder her hos deg. Ja hvorfor ikke sprette en kork i dag? Solen skinner og vi har det ikke så verst...
    klem

    SvarSlett
  3. Ååå så søte påskeegg :) Har du laget dem selv?

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjente jeg ble varm om hjertet jeg, av hesehoven du har funnet. Ja, nå er det VÅR, og det er så herlig:-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder hos deg.Påskeeggene er skjønne.Nå får vi håpe at våren er kommet.

    SvarSlett
  6. Her var det vårstemning...deilig å se hestehoven smiler til oss:O)Klem

    SvarSlett
  7. ..så koselig med hestehov - det er jo vår...!
    selger du gamle ting i butikken din også..? de skålene/koppene med blomster på var jo helt skjønne..
    ha en fin kveld, ja - nyt! = viktig!!!
    moaklem

    SvarSlett
  8. Åå så koselig med hestehov!! Naboen kom med en neve full her om dagen og vi satt og mimret med en gang om gamle dager. Da vi var små :)Det gir sånn koselig stemning synes jeg, blomster fra veikanten.

    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen!

    Klem/Aina

    SvarSlett
  9. så herlig blogg du har. Lekre inspirerendes bilder:) Påskeeggene var kjempesøte:) Ønsker deg en videre flott onsdagskveld:)

    SvarSlett
  10. flott blogg og butikk:)

    SvarSlett
  11. Såååå nydelige skåler med roser på, vil ha!! Og eggene var jo helskjønne:0))) Skal kikke innom nettbutikken din nå jeg! Kos deg!

    SvarSlett
  12. Sååå nydelige påske egg...har du brukt decoupage på dem?
    Loppemarkedsskattene er virkelig fine, og årets første hestehov...ingenting overgår det.
    Du må ha en god og avslappende påske.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  13. Underbara bilder.
    ha det så gott
    ninni

    SvarSlett
  14. Nydelig påskestemning hos deg. Ønsker deg ein fin påskeaften.

    SvarSlett