lørdag 17. januar 2009

Kroken min

Etter en lang dag, så er det godt å krype opp i sofaen, og ha det komfortabelt. Så her i kroken min har jeg gjort det slik at når det først er anledning til å sette seg nedpå, så skal jeg kose meg. Her har jeg alt jeg trenger rundt meg. Krakken (egenprodusert)bruker jeg litt som bord, her har jeg masse interiørblader, og andre ting jeg må ha for hånden.
Utsikten fra plassen min er det ikke noe å utsi på, og til høyre er tv'n.
Når jeg sitter slik, må jeg alltid ha skrivesaker innen rekkevidde - noe å skrive på og med.
Fyrstikker og noen deilige blader....
I skrinet har jeg små nødvendigheter som tannstikkere, skrivepapir, papirlommetørklær. Ja alle slike ting som jeg kanskje kunne trenge, og da slipper å reise meg for å hente...og alltid et pledd...

3 kommentarer:

  1. Forstår godt at du koser deg i denne kroken...herlig.Har du virkelig laget den krakken selv...den er virkelig flott,skulle tro den kom fra 1800 tallet.

    Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  2. Hei hei, og takk for hyggelig besøk i bloggen min. Og det var ekstra hyggelig at du skrev en hilsen hos meg, slik at jeg kunne finne denne herlige bloggen din. For den må da være ny for meg. Men her var det virkelig massevis med landlig sjarme, en fryd for øyet!

    SvarSlett
  3. En koselig blogg du hadde, mange fine bilder, kommer nok tilbake hit.

    SvarSlett