søndag 17. april 2011

Litt påske....

Noen har vel tatt påsekferie allerede, og kanskje også dratt avgårde. Jeg holder meg hjemme, og ønsker ikke å se så mye som en snøklatt i påsken. Akkurat nå har jeg tatt en liten pause fra solen. En vakker dag vi har i dag, og tenk om dette er påskeværet....
Jeg måtte lage istand litt påske til middagsgjestene i går, og vi koste oss med rådyrlår. De søte påskeeggene er også spiselige.
Litt stemor både ute og inne fikk jeg plantet i går. I dag koser de seg i sola ute, slik som jeg gjør.
På min spasertur på hestehavna fant jeg disse søte små som står å strekker seg mot sola. Snart ligger det hvite tepper av hvitveis, og for en herlig tid!


Håper alle får en fin påske, og godt vær!

14 kommentarer:

  1. Nydelig! Så flott du har pyntet servietten med egg i søte pasteller. Virkelig dekorativt og fint. :) Herlige bilder!

    SvarSlett
  2. Enig med deg: SNØ er ikke nødvendig i påsken for min del!
    Jeg har også oppdaget hvitveis i solveggen utafor her idag. Det gir en utrolig gledesfølelse!

    Ha en riktig god, snøfri påske!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. ...så fint du har gjort det...Her vil jeg ha påskeferie :)!!
    ...Nyt de fine fridagene og slikk sol!

    KLEM fra Hanna

    SvarSlett
  4. Så nydelige påskebilder. Elsker det med de små eggene og servietten:)

    Kos deg masse i påsken! Selv gleder jeg meg til overstått nattevaktshelg, da skal solveggen, kos og marsipan bare nytes:)

    Vårklem, Ann Helen

    SvarSlett
  5. så herlig vakkert..
    våren kan stanse nå, og tiden kan stå litt stille,det er bare så vakkert ute...og vi vil nyyyte!
    heldig du som har vært på tur og plukket vårtegn..
    ha en strålende påske!

    SvarSlett
  6. Så flott du har pyntet, nydelige egg på serviettene. Sikkert gode på smak også!
    Jeg vil heller ikke se snø i påsken! Men jeg vil gjerne se sola:)
    Skal være hjemme og noen dager på jobb.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. wow, har du funnet hvitveisen allerede!!! heldige du ;)

    ja snøen holder vi oss unna nå denne påska, måtte våren komme snart! her regner vi nesten bort for tiden...

    påskeklem fra emg til deg

    SvarSlett
  8. Snow at our house today...
    very odd!
    Happy Easter to you and your lovely blog!
    xoxo~Kathy @
    Sweet Up-North Mornings...

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig påskehilsen. Lekkert du hadde dekket med spiselige egg til pynt. Har ikke kjøpt inn blomster enda, blir ikke hjemme her, så få shine opp litt mere når jeg er tilbake igjen. Ser ut som du får ei deilig påske. Har selv nytt solstrålene i hagestuen i helgen, og blåhvite legger har fått litt UV stråler. Deilig tid, absolutt den beste syns jeg. Ønsker deg ei riktig flott påske.

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig påskehilsen. Lekkert du hadde dekket med spiselige egg til pynt. Har ikke kjøpt inn blomster enda, blir ikke hjemme her, så få shine opp litt mere når jeg er tilbake igjen. Ser ut som du får ei deilig påske. Har selv nytt solstrålene i hagestuen i helgen, og blåhvite legger har fått litt UV stråler. Deilig tid, absolutt den beste syns jeg. Ønsker deg ei riktig flott påske.

    SvarSlett
  11. nå så heldig vettu, hvitveis allerede. Bor i et lite snøhull vi tror jeg. Der ligger snøen og veikanten er overhode ikke klar for blomster enda... Fin påske til deg og dine! Klæm

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som har funnet hvitveis! De eggene drar jeg kjensel på, vært på svenskehandel? Jeg har kjøpt en stor pose med disse, for tror ikke vi klarer å bare ha de til pynt :)

    God påske til deg også! Mvh Elin

    SvarSlett
  13. Åh, så herleg! :) Eg ELSKAR kvitveis! Og nydeleg borddekking! Vi ventar på sola, og har ingen behov for skiturar i år. No vil vi ha VÅR!

    Takk for så fin kommentar!

    Ha ei vakker veke!
    God klem,
    E :)

    SvarSlett
  14. javisst turte jeg male flisene i svart, men min kjære har ikke sett det enda da...huttitu, kanskje blir jeg hivd ut snart, neida men noe må man jo finne på da vet du >;)

    påskeklem igjen

    SvarSlett