tirsdag 22. mars 2011

Noe for Frustrerte Fruer - Trekning

Jeg må bare vise disse herlige Glovable -hanskene som de bruker i Frustrerte Fruer. Vi har tatt inn noen ulike typer av disse i butikken nå. Et herlig alternativ til en ordinær oppvaskhanske. For vi glad i å være litt lekre også under husvasken eller hagearbeidet - er vi ikke...?
Selv får jeg nok stille i disse på gårdstunet snart, og være klar for luking og planting. Da skal det bli stil her på gården ja.
Vi har en trekning i butikken nå for de som gir oss en tilbakemedling på vår nettside. Mail kan sendes på kontakt@landcharm.no
Da er man med i trekningen av et par lekre hansker eller denne delikate velourputen fra Bloomingville.
Vi har lagt ut de første varene fra House Doctor nå, og flere kommer, så kom gjerne innom.
Det ble mye butikk i dag, men det er en stor del av min hverdag det også.
Med ønske om en fin uke til alle!

6 kommentarer:

  1. Nydelige de var:0). Ja, her skal alt gjøres med stil.hehe.
    Ha en flott uke.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. such a great idea!!!
    I love love loooove those gloves

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig det var her inne!
    De hanskene var jo superkule!
    Jeg legger meg som følger av bloggen din, for her vil jeg gjerne komme igjen!

    Ha en fin dag, Klem Lenemora

    SvarSlett
  4. Kule hansker:))
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  5. De så deilige ut.:-))

    Våren må nytes mens den er her..og det er den fortsatt.:-) deilig.:-)

    En fin dag til deg

    SvarSlett
  6. ...blir i hvertfall ikke frustrert med så fine hansker :)
    Ønsker deg en deilig dag (jeg er en dårlig bloggvenninne om dagen da nesen min peker rett ned i støvete hjemmelagede skåler...)
    ...kommer sterkere tilbake!

    GOD VÅR fra Hanna

    SvarSlett