lørdag 1. november 2008

Høsten

Det er jeg som driver nettbutikken Landcharm. Selv om tiden ikke alltid strekker til, har jeg hatt stor glede av å lese alle de fine bloggene der ute. Dette har jeg lyst til å være med på, og håper jeg gi litt inspirasjon tilbake til dere. Dette skal ikke i første rekke dreie seg om butikken, men jeg håper å kunne formidle noe av stemningen og landcharmen jeg omgir meg med her ute.

Høsten - ja, en fantastisk tid... de fine dagene kan by på så mange flotte naturopplevelser og stemninger, med nydelige farger og den skarpe luften.....og skulle det være dårlig vær så gjør heller ikke det noe. Da kan vi krype inn i de lune stuene våre med beina opp i godstolen eller sofaen. Fyre i peisen og selvsagt fyre opp lys, lys og atter lys......

Et tent lys til ethvert måltid er en selvfølge.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar