Forrige uke ble travel, men nå har jeg hentet meg inn litt i helga. Fylt på med får-i kål og hatt en hyggelig helg. I dag er det full rulle igjen. Jeg har holdt på mye ute i fjøset i dag.
Det er ikke så mye liv i fjøset vårt, men jeg bruker det til fotografering. Jeg liker så godt lyset der inne, og syntes det lager så fin stemning. Sjarmerende stemning....De kalkede veggene gir en fin ramme.
I dag har det vært forberedelser og foto til novemberannonser. Det er ikke alltid like lett å ligge foran skjema slik. Skape litt juleaktig stemning nå. Jeg har iallefall forsøkt, og tror at jeg har fått til et par fine alternativer vi kan bruke. Det er ingen av de jeg viser her, for dette ble bare en liten titt. Håper dere liker stemningen, og at annonsene blir bra.
Disse søte blomstene fant jeg i låveveggen før helga. Det var masse av dem, men jeg mener da de har blomstret før i sommer....kanskje dette er andre runde? Søte er de iallefall....
I dag har det vært forberedelser og foto til novemberannonser. Det er ikke alltid like lett å ligge foran skjema slik. Skape litt juleaktig stemning nå. Jeg har iallefall forsøkt, og tror at jeg har fått til et par fine alternativer vi kan bruke. Det er ingen av de jeg viser her, for dette ble bare en liten titt. Håper dere liker stemningen, og at annonsene blir bra.
Disse søte blomstene fant jeg i låveveggen før helga. Det var masse av dem, men jeg mener da de har blomstret før i sommer....kanskje dette er andre runde? Søte er de iallefall....Håper alle får en innholdsrik og fin uke!



























